Tisztelt Szülők, Gondviselők!
A 2022/2023-as tanévre történő iskolai beiratkozások ideje a többi iskolához hasonlóan intézményünkben is 2022. április 21-én és 22-én lesz, 8 és 19 óra között.
Kérjük, a torlódások elkerülése érdekében előzetesen egyeztessenek időpontot a 06-1-340-8980 telefonszámon – hétköznaponként 8-tól 14 óráig – a fenti két nap egyikére, vagy írjanak az iskola@prizmaegymi.hu címre – aktuális elérhető telefonszám megadásával – és visszahívjuk Önöket.
A beiratkozás napján feltétlenül hozzák magukkal a következőket:
- a gyermek érvényes szakértői véleményét, melyben már a Prizma EGYMI szerepel kijelölt intézményként,
- személyi igazolványát,
- lakcímkártyáját,
- oktatási azonosítóját (az óvodától elkérhető),
- amennyiben csak az egyik szülő jelenik meg a beiratkozáskor, a szülői felügyeletről szóló nyilatkozat mindkét szülő által aláírt példányát. A dokumentum letölthető innen.
A felvételi kérelem 2022. április 6-tól benyújtható a KRÉTA rendszer e-Ügyintézés felületén (https://eugyintezes.e-kreta.hu/kezdolap) keresztül is:
Ha gondviselőként már rendelkeznek KRÉTA hozzáféréssel, azonosítójukkal és jelszavukkal belépve az E-ügyintézés menüpontból tudják indítani a beiratkozást.
Amennyiben még nem rendelkeznek KRÉTA hozzáféréssel, a https://eugyintezes.e-kreta.hu oldalon való ideiglenes hozzáférés regisztrációját követően tudnak beiratkozást kezdeményezni.
A beiratkozás elektronikus kezdeményezésének menete: https://tudasbazis.ekreta.hu/pages/viewpage.action?pageId=17761106
Elektronikus formában benyújtott felvételi kérelem esetében is szükséges a gyermek személyazonosító igazolványa és lakcímkártyája eredetijének személyes bemutatása**, de az ügyintézés időtartama ebben az esetben természetesen jelentősen lerövidül. Ehhez is kérjük szépen, hogy egyeztessenek időpontot. /Ha ez nem történik meg, esetenként hosszú várakozási időre lehet számítani, hiszen nem mindenki él az elektronikus ügyintézés lehetőségével./
Kérdés, probléma esetén is szívesen állunk rendelkezésükre az iskola@prizmaegymi.hu címen vagy a +361-340-8980 telefonszámon.
Tisztelettel:
Homor Veronika
intézményegység-vezető
** A nevelési-oktatási intézmények működéséről és a köznevelési intézmények névhasználatáról szóló 20/2012. EMMI rendelet 22.§ (4) bekezdése értelmében az általános iskola első évfolyamára történő beiratkozáskor be kell mutatni a gyermek nevére kiállított személyazonosságot igazoló hatósági igazolványokat, a (7) bekezdés értelmében pedig az intézmény a gyermek lakcímkártyája alapján ellenőrzi, hogy a lakcím nyilvántartásban a tanuló lakóhelyeként vagy tartózkodási helyeként az iskolai beiratkozás első határnapját megelőző három hónapnál régebb óta szerepel-e. Az igazolványokat az iskola csak bemutatás alapján ellenőrizheti, azokról másolatot nem készíthet, és nem tárolhat.
ShareáPR
About the Author: